Plecy

Informacje o kursie:

Treści video na żądanie: 9 godzin
Materiały do pobrania: 9
Dostęp na urządzeniach mobilnych
Oferta wyłącznie dla klientów B2B
 

0.00  +VAT

1-1

Dla kogo jest kurs?

  • Właściciele, prezesi i menedżerowie produktu, sprzedaży
    i marketingu w firmach średnich, małych i startupach
  • Potrzebujący uporządkowanej wiedzy i narzędzi do określenia strategii wzrostu firmy oraz rozwoju oferty, sprzedaży i marketingu
  • Menedżerowie potrzebujący uporządkować, usystematyzować i sprofesjonalizować pracę swoich zespołów
2

Czego dowiecie się z kursu?

  • co to jest model biznesowy i jak posługiwać się nim do tego by spojrzeć w uporządkowany sposób na swój biznes,
  • jak zidentyfikować mocne i słabe strony modelu,
  • jak określić kierunki zmian potrzebne do tego, by Wasz biznes rósł i działał bardziej efektywnie.

Dlaczego warto skorzystać z kursu?

Kurs w prosty i przystępny sposób tłumaczy co to jest model biznesowy i jak korzystać z tego narzędzia by projektować rozwój swojego biznesu.

program
kursu

Model biznesowy to podstawowe narzędzie każdego profesjonalnego przedsiębiorcy, które pozwala z lotu ptaka przyjrzeć się temu, co robimy jako firma i jak na tym zarabiamy. Model biznesowy pokazuje nasz całościowy pomysł na biznes oraz jego kluczowe elementy. Każdy z tych elementów jest składową tego, jaki w finale osiągamy wynik finansowy i czy wystarcza on do tego, aby firma się rozwijała.

Ci, którzy jako pierwsi dostrzegają możliwości zmiany w swoich modelach biznesowych albo tworzenia nowych modeli mają większą szansę wygrywać na rynku. Dlatego warto regularnie zadawać sobie pytanie o aktualność swojego modelu biznesowego i zastanawiać się co można w nim ulepszyć.

Kurs „zarządzanie modelem biznesowym” dostarcza wiedzy na temat tego jak dokonywać przeglądu swojego modelu biznesowego oraz jak wytyczać w nim zmiany.

Wprowadzenie: o czym będzie kurs, co się z niego dowiecie, jakie zmiany będziecie mogli wprowadzić w firmie po tym kursie – video darmowe

Wykład 1: model biznesowy: co to jest model biznesowy i jak go używać w praktyce

Wykład 2: typy modeli biznesowych: omówienie typologii modeli i wpływu na wynik finansowy

Wykład 3: projektowanie zmian w modelu biznesowym

Jeśli chcesz kupić tylko wybrane wykłady, a nie cały kurs od razu - przejdź do sekcji "Oglądaj wykład", wybierz wykład i kup go.

Agnieszka

Węglarz

Agnieszka Węglarz. Strateg i praktyk biznesowy z ponad 20 letnim doświadczeniem menedżerskim.

Przez blisko 18 lat pracowała jako menedżer w sektorze MŚP oraz w korporacjach z branży ICT. Obecnie niezależny konsultant, doradca CEO w firmach MŚP i startupach, ekspert od modeli biznesowych, sprzedaży i marketingu, głównie w branży nowych technologii, mentor w programach akceleracyjnych organizowanych przez Google for Startups.

W pierwszych latach swojej pracy zawodowej zajmowała stanowiska szefa zespołu ds. obsługi klienta (Account Director i Group Account Director) w międzynarodowych agencjach reklamowych (JWT, Publicis, Ammirati Puris Lintas, Leo Burnett).

W latach 2001 – 2006 była Dyrektorem Planowania Strategicznego w agencji G7 znanej między innymi z wprowadzenia na rynek marki Heyah, gdzie rozwinęła ofertę doradztwa w zakresie zarządzania marką.

W latach 2007-2014 pracowała na stanowiskach dyrektorskich i zarządzała projektami w korporacjach z branży ICT. Pracowała w Polkomtelu, między innymi jako Dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej i Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką, była Dyrektorem Marketingu w Sygnity S.A.

Od 2014 roku prowadzi własną firmę doradczą. Pracuje regularnie jako konsultant w projektach z firmami MŚP z branży cyfrowych technologii oraz jako wykładowca.

Od 2019 roku działa jako mentor w międzynarodowych programach akceleracyjnych dla startupów organizowanych przez Google for Startups.

Jej obszar ekspertyzy to komercjalizacja modeli biznesowych, budowanie oferty wartości i procesów sprzedażowych w B2B, a także mentoringi z zakresu sprzedaży doradczej dla członków zespołów sprzedażowych B2B.

Z wykształcenia jest ekonomistą. Ukończyła Uniwersytet Warszawski – Wydział Nauk Ekonomicznych, studiowała na University College Galway (Irlandia) oraz Sussex University (Wielka Brytania). Jest członkiem Rady Pracodawców Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.